אמא בארגז חול

אמא בארגז חול

יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

איך להכין קופסת הפתעות בריאה לגן.

לא כתבתי כמעט כל החודש, והיו עניינים,שלא תחשבו שהיה פה רגוע. אבל החופש ממש עוד רגע נגמר ומבטנו למחר. אין ספק שההתרגשות בבית עולה וגוברת.
ואם חשבתם שהמשימות שלנו מסתיימות כשהשנה מתחילה, הרשו לי להזכיר לכם שהמצב הוא בדיוק להפך. וכבר מחר עומדת בפניי משימה חדשה, עד עכשיו היתה הזנה בגן ועד שהנושא הזה יסתדר, עליי להכין קופסת אוכל לגן של תמר.
אתם כבר מכירים אותי, ויודעים שהראש שלי התמלא במחשבות. אחת המחשבות היתה זכרון ילדות שלי. הסנדוויצים שלי היו הכי מושקעים שיש, כל עוד אבא שלי הכין אותם, ברגע שנגסתי באחד כזה שמכיל רק מרכיב אחד, ידעתי מבלי להסתכל שהיום אמא קמה מוקדם. התפקיד הזה היה שייך לאבא שלי והוא עשה זאת נאמנה. (גילוי נאות, הוא היה מכין לי כריכים מושקעים עד גיל מאוד מאוחר) אמנם אמא שלי היתה אחראית על הבישולים אבל בכריכים פינתה בכבוד רב את מקומה לאבא שלי. והוא עשה זאת מצויין, לפעמים כשהוא בא לבקר, הוא עדין מביא לי כריך כזה מושקע עם כל מיני הפתעות בפנים.

האמת, תומר התנדב להכין את הכריכים, הוא באמת טוב בזה יותר ממני. אז אולי בעצם אפנה לו את הבמה? ובאמת כל יום לגוון בכריך? אני כנראה יותר דומה לאמא שלי פה. אז החלטתי, הוא יכין את הכריכים ואני את העטיפה. הכרתי פעם אבא שכתב לבת שלו כל יום חמשיר חדש שהמציא, כשעוד לא היו לי ילדים רציתי להיות כמוהו. אבל מכיוון שאני עדיין בחופש, התפניתי להכין לתמר אוכל למחר (או לפחות לתכנן מה יהיה שם, היא תאכל טרי, אל דאגה).

אבל בגלל שבכריכים רגילים אני לא משהו, החלטתי לפנק בקופסה מגניבה מלאה באוכל שעושה חשק לאכול אותו. ראיתם פעם ילד שיסרב לאכול כוכב? (אפילו אם זה קולורבי).
אני תמיד אומרת שהכל עניין של איך את מגישה את זה. 

אז חשבתי שלמרוח גבינה על לחם יהיה רגיל מידי, מה גם שתמר רגילה להכין לעצמה את הכריך, החלטתי להמשיך ולתת לה את העצמאות הזו. איך עשיתי את זה, אתן לתמונות לדבר.

רק אקדים ואומר, נכון זה דורש קצת יותר זמן אבל בעיניי שווה את זה. 

1. בחרו קופסה יפה.



2. חתכו את הלחם בצורה מגרה, בעזרת חותכני עוגיות גדולים.


3. לקופסה הכניסו גבינות אהובות על הילד. 
    אני בחרתי אצבעות גבינה צהובה של עמק וגבינה צפתית של תנובה
    ובצנצנת הקטנה, גבינה לבנה, זו עם הבית.
    חתכו ירקות בצורות קטנות, גם כאן בעזרת חותכני עוגיות.  
    הוסיפו כפית כדי שיוכלו למרוח (לגדולים יותר, אפשר סכין)



4. הוספתי גם משקה תות יופלה, שיהיה לה מרענן וטעים. 




מבט מלמעלה 



 5. ארזו הכל






6. הוסיפו פתק חמוד





7. בתאבון 




אז שתהיה לכולנו שנה נפלאה וטעימה מלאה בסיפוק ואהבה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אהבתם