אמא בארגז חול

אמא בארגז חול

יום רביעי, 15 ביוני 2016

5 מצבים שהיית רוצה להיות לא אמא של...

השעה 5 ורבע בבוקר, קול של בכי נשמע מהחדר הסמוך, מציצה בשעון ומסרבת לקבל את השעה שנגזרה עליי לקום בה. יודעת מראש שזה קרב אבוד ושכמעט בלתי אפשרי לשכנע אותה שעדיין לילה, כשהשמש כבר הפציעה לה והציפורים מצייצות ו/או אוכלות לכולנו את הראש.

מה אני מתלוננת, גם מקדונלד'ס ערים ב5.
 צילום : www.strangefunkidz.com

ניגשת בהיסוס אל המיטה, זוג ידיים מושטות אליי ולא משאירות לי הרבה ברירות. בנתיים במחשבות שלי עוברות אינספור מחשבות על רגעי חסד. אבל אני חייבת להודות, לא זה מה ששובר אותי בשעה לא הגיונית זו של הבוקר, כבר הייתי ערה בה אינספור פעמים. אלא מה שיותר מכל גורם לי לרצות לתלוש שערות, אלו הפקודות שמגיעות מהגוף הקטן הזה שאני מחזיקה בידיים. "לשם... לא לשם...ככה ולא ככה, לא רוצה". כל תנוחה שלי מקבלת התייחסות וכל שינוי נתקל בהתנגדות. לפעמים, אני מודה שלפחות קצב הנשימות שלי לא מפריע לה. במבט מבוייש אני נאלצת להכיר בעובדה שילדה בת שנתיים מאיימת להשתלט על כל פיסה שנשארה ממני. יהיו כאלה שיגידו שזה הדבר הכי חמוד שיש ואני אומרת לא!!! בטח לא בשעה 5!!! שום דבר לא חמוד בשעה הזו. בדיוק להפך. 
אז נכון שאני לא מפסיקה להיות אמא באף שעה של היום, ולא מעניין את בנותיי מה השעון מראה, אם באותו הרגע הן זקוקות לי. אבל אני חייבת להגיד שיש רגעים שאני רוצה לצעוק (נו טוב, יש רגעים שאני לא רק רוצה) שיחזירו לי את השליטה על הידיים, הרגליים, השינה שלי!!! ושלא תבינו לא נכון אני אוהבת מגע וחיבוקים, אין לי שום רצון שזה יפסיק, אבל עם מי אפשר לדבר על השעה? ועל ההוראות שמגיעות בשפת סתרים בשעה כזו? ואם זה נשמע שאני מתלוננת, אז זה באמת  מה שאני עושה. ועוד קצת הוצאת קיטור , זה לגמרי למען הבריאות שלי :

5 מצבים בהם הייתי רוצה להיות רק אני ולא אמא של...
    
1. בשירותים, באמת שאין לי צורך בליווי צמוד. (התחלתי לנעול דלתות)
2. להיות מסוגלת לאכול לידן בלי שהן תרצנה את הצלחת/ מזלג/כוס שלי
3. לקום יקיצה טבעית, בשעה 10 נגיד
4. לרבוץ מול הטלוויזיה
5. להקריא ספר לעצמי ולא 'עוד פעם" את "חנן הגנן"


וכמובן שיש עוד מלא מצבים כאלה, אבל אעצור בשיא, אתן בהחלט מוזמנות להמשיך. 


4 תגובות:

  1. כל מילה בסלע + הוצאת לי את המילים מהפה + בגיל 18 זה ישתפר. מתי חו"ל?

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אז זה לא מובטח... וחו"ל רק תגידי, אבל אז יש רגשות אשם, זה לפוסט אחר.

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
  2. פתרון פשוט - מרפק מכוון היטב לכיוון אבא, שהוא יקום.

    השבמחק

אהבתם