אמא בארגז חול

אמא בארגז חול

יום רביעי, 27 ביולי 2016

שלא יתפסו אותך בלי. רשימת מכולת הכרחית למסיבה.

חודש יומהולדת, כבר כתבתי על זה. פעמיים. אבל עכשיו להפקה האמיתית. אחרי שהוחלט שחוגגים, כי אני פשוט לא יכולה אחרת, קבעתי תאריך וזהו בערך. מוזר ולא מתאים לי ממש. לא היה לי מיקום, לא שלחתי הזמנה מעוצבת, לא הזמנתי דברים מ e bay והגרוע מכל!  לא היה לי קונספט. לא )רציתי לזרום על יומולדת נסיכות אז פשוט לא שאלתי לדעתן של הקטנות השנה. החלטתי שספונטני ושל פעם זה מה שיתפוס חזק הפעם. אז החלטתי, אבל החלטות לחוד ומציאות לחוד. כי שהלכתי לקנות כלים חד פעמיים, הקונספט פשוט קרא לי. והוא היה מגניב מאי פעם, בעיניי לפחות, וזה הרי מה שחשוב.

בהתחלה רציתי לחגוג ביער ואז הבנתי עד כמה מורכב זה יהיה, לאחר שיטוטים במוחי הוחלט המקום. ואז הכל זרם כפי שתיכננתי, אלא שכנראה אחד הדברים שאני עוד צריכה ללמוד, זה לבדוק את מצב המלאי בבית ולהכין רשימה ראויה. אחרי הפעם הרביעית שנתקעתי בלי סוכר כבר התייאשתי והפסקתי לספור.

הלקח: לא משנה כמה שמנת את חושבת שאת צריכה, תכפילי! התחלתי לפצל את הקניות שלי לסופרים שונים מאי הנעימות מהשומר שרואה אותי כל יום.

אז לענייננו

הלוקיישן : על הגג של סבא וסבתא. תראו בתמונות עד כמה הוא מופלא
הקונספט : פיקניק
האוכל : אוכל בלחמניות כיאה לפיקניק
הקינוחים : קינוחי קיץ לקטנים ולגדולים.
הפעילות : בריכות מים, יצירות גבס שטרחתי להכינם מראש וקעקועים 
מנצנצים שווים במיוחד שנרכשו על ידי הדודה.

אז אפסיק בדיבורים ובהליכות מיותרות לסופר / לחד פעמי / לחנות הצעצועים ואציג לפניכם את הפקת יומולדת 2+4. וכן לכל המצקצקים, זה אפשרי לארגן יומולדת בשבוע.
הבנות החוגגות מצפות




אין חגיגה בלי עוגה 2x 


החיסול

השולחן 


מי בא איתי לפיקניק ? 

מתכונים למטעמים...בהזדמנות













ונעבור לחלק הכי טעים






כדי שלא יקרה לכן מה שקרה לי קבלו טיפ חשוב : 
רשימת מכולת שחייבת להיות בבית לפני חגיגה כזו 

1. שמנת- כפול 8 לפחות
2. חמאה- כל המרבה הרי זה משובח
3. שוקולד- בכל הצבעים כפול 5
4. חד פעמי- לפחות 2 צבעים וכמות משולשת של כוסות
5. אבקות למיניהן- סוכר, קקאו, שוקולית


אז חודשלדת שמח! בפעם האחרונה (כנראה) לשנה הזו. 

תודות :
לסבא וסבתא על הלוקיישן הנפלא ועל העזרה בהכל.
לשורט אנד סימפל על הצילום הנהדר הזה.
לכל מי ששיתף פעולה עם הטירוף, רק כי הוא מכיר ואוהב אותי. 
ולכל החוגגים שבאו לשמח את הקטנות שלי. 


ואם עדיין לא עשיתם לייק לעמוד שלי בפייס, זה הזמן. לחצו כאן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אהבתם